Termat dhe kushtet e përgjithshme
HYRJE
Ky dokument (së bashku me dokumentet e përmendura këtu) përcakton termat dhe kushtet e përgjithshme që rregullojnë përdorimin e faqes në internet (www.lush.al) dhe blerjen e produkteve në të (më poshtë referuar si “Kushtet”). Ju këshillojmë të lexoni me kujdes Kushtet, Politikën tonë të “Cookies” dhe Politikën tonë të Privatësisë (në vijim, së bashku, “Politikat e mbrojtjes së të dhënave”) para se të përdorni këtë faqe interneti. Duke përdorur këtë faqe interneti ose duke bërë një porosi në të, ju pranoni të respektoni këto Kushte dhe Politikat tona për Mbrojtjen e të Dhënave. Nëse nuk pranoni Kushtet dhe Politikat e Mbrojtjes së të Dhënave, ju lutemi mos përdorni këtë faqe interneti. Këto Kushte mund të ndryshojnë. Është detyra juaj t’i lexoni ato në mënyrë periodike, pasi do të jenë këto Kushte që do të zbatohen gjatë përdorimit të faqes interneti ose në rast lidhjeje së kontratës përkatëse (siç përcaktohet më tej). Nëse keni pyetje në lidhje me Kushtet ose Politikat e Mbrojtjes së të Dhënave, mund të na kontaktoni përmes informacionit të kontaktit të dhënë në rubrikën e kontaktit. Kontrata (siç përcaktohet më poshtë) mund të ekzekutohet, sipas dëshirës tuaj, në cilëndo gjuhë në të cilën Kushtet janë të disponueshme në këtë faqe interneti.
DETAJET TONA
Shitja e produkteve nëpërmjet kësaj faqe interneti kryhet nga LUSH Albania , nepermjet kompanise „Handmade Cosmetics” shpk, e regjistruar me numrin NIPT M22212006R, një kompani shqiptare me adresë të regjistruar në Rr. Abdi Toptani, Nderstesa e Qendrës “Toptani Shopping Center”, Njesia Nr.D-5, Kati 0, Tiranë, Shqipëri. Ju mund të na kontaktoni në adresën e-mail customer.service@lush.al.
DETAJET TUAJA DHE VIZITAT TUAJA NË KËTË FAQE INTERNETI
Informacioni ose detajet personale që na jepni do të përpunohen në përputhje me Politikat e Mbrojtjes së të Dhënave. Duke përdorur këtë faqe interneti, ju pajtoheni që informacioni dhe detajet tuaja të përpunohen, dhe deklaroni se të gjitha informacionet dhe detajet e dhëna janë të vërteta dhe korrespondojnë me realitetin.
PËRDORIMI I FAQES SONË TË INTERNETIT
Duke përdorur këtë faqe interneti dhe duke bërë porosi nëpërmjet saj, ju pranoni të:
- Përdorni këtë faqe interneti për të bërë pyetje dhe porosi që janë ligjërisht të vlefshme.
- Mos bëni porosi false ose mashtruese. Nëse konsiderohet në mënyrë të arsyeshme se është bërë një porosi e tillë, ne kemi të drejtë ta anulojmë atë dhe të informojmë autoritetet kompetente.
iii. Na jepni adresën tuaj e-mail, adresën postare dhe/ose detajet e tjera të kontaktit me saktësi dhe të vërtetësi. Gjithashtu, pajtoheni që ne mund t’i përdorim këto informacione për t’ju kontaktuar në lidhje me porosinë tuaj nëse është e nevojshme (shihni Politikën tonë të Privatësisë). Nëse nuk na jepni të gjitha informacionet e nevojshme, nuk do të jeni në gjendje të bëni porosinë tuaj. Duke bërë një porosi në këtë faqe interneti, ju deklaroni se jeni mbi 18 vjeç dhe kualifikoheni ligjërisht për të lidhur kontrata detyruese.
DISPONUESHMËRIA E SHËRBIMIT
Shërbimi i dorëzimit për artikujt e ofruar në këtë faqe interneti është i disponueshëm vetëm në territorin e Shqipërisë.
ZYRTARIZIMI I KONTRATËS
Për të bërë një porosi, duhet të ndiqni procedurën e blerjes në internet dhe të klikoni në butonin “Autorizo pagesën”. Pas kësaj, do të merrni një email konfirmimi për porosinë tuaj (“Konfirmimi i porosisë”). Do të njoftoheni me një email se porosia është dërguar (“Konfirmimi i transportit”). Këto Kushte dhe Kontrata përfaqësojnë një marrëveshje të shkruar midis nesh. Gjithashtu, një dëftesë elektronike me detajet e porosisë tuaj do të bashkëngjitet me Konfirmimin e Dërgesës (“dëftesë elektronike”).
MJETET TEKNIKE PËR TË KORRIGJUAR GABIMET
Nëse zbuloni se ka ndodhur një gabim gjatë futjes së të dhënave personale gjatë regjistrimit si përdorues në këtë faqe interneti, ju mund t’i ndryshoni ato në seksionin “Llogaria ime”. Në çdo rast, ju do të keni mundësi të korrigjoni gabimet që lidhen me të dhënat personale të dhëna gjatë procesit të blerjes duke kontaktuar Shërbimin e Klientit në adresën e postës elektronike customer.service@lush.al, si dhe duke ushtruar të drejtën e korrigjimit, siç është parashikuar në Politikën tonë të Privatësisë. Kjo faqe interneti shfaq kuti konfirmimi në seksione të ndryshme të procesit të blerjes që nuk lejojnë vazhdimin e porosisë nëse informacioni në këto seksione nuk është i saktë. Gjithashtu, kjo faqe interneti ofron detaje për të gjitha artikujt që keni shtuar në shportën tuaj gjatë procesit të blerjes, në mënyrë që të mund të ndryshoni detajet e porosisë tuaj para se të bëni pagesën. Nëse zbuloni një gabim në porosinë tuaj pas përfundimit të procesit të pagesës, duhet të kontaktoni menjëherë Shërbimin tonë të Klientit për të korrigjuar gabimin.
DISPONUESHMËRIA E PRODUKTEVE
Të gjitha porositë për produkte varen nga disponueshmëria e produkteve. Nëse hasni vështirësi në lidhje me furnizimin e produkteve ose nuk ka më sasi të mjaftueshme në stok, ne kemi të drejtë të ofrojmë informacione për produkte zëvendësuese të njëjtës cilësi ose vlerë, ose edhe më të larta, që mund të porosisni. Nëse nuk dëshironi të porosisni produkte zëvendësuese, ne do të rimbursojmë çdo shumë që keni paguar.
REFUZIMI PËR PËRPUNIMIN E POROSISË
Ne rezervojmë të drejtën për të hequr çdo produkt nga kjo faqe interneti në çdo kohë dhe për të hequr ose ndryshuar çdo material ose përmbajtje nga faqja. Megjithatë, ne do të bëjmë gjithçka që është e mundur për të përpunuar të gjitha porositë. Megjithatë, mund të ndodhin rrethana të jashtëzakonshme që na detyrojnë të refuzojmë të përpunojmë një porosi pasi të kemi dërguar Konfirmimin e porosisë. Ne rezervojmë të drejtën për ta bërë këtë në çdo kohë. Ne nuk mbajmë përgjegjësi ndaj jush ose ndonjë pale të tretë për heqjen e ndonjë produkti nga kjo faqe interneti, ose përmbajtjen nga faqja e internetit ose mospërpunimin e një porosie pas dërgimit të Konfirmimit të Porosisë.
DORËZIMI
Pavarësisht nga “seksioni 8” i mësipërm në lidhje me disponueshmërinë e produktit dhe përveç rrethanave të jashtëzakonshme, ne do të përpiqemi të dërgojmë porosinë që përbëhet nga produkti(et) e shënuar në secilën Konfirmim të dorëzimit para datës të treguar në Konfirmimin e dorëzimit ose, nëse nuk ka datë të specifikuar për dorëzim, brenda kornizës kohore të parashikuar, e cila tregohet kur zgjidhni metodën e dorëzimit. Megjithatë, mund të ketë vonesa për shkak të rrethanave të paparashikuara ose zonës së dorëzimit. Nëse për ndonjë arsye nuk jemi në gjendje të respektojmë datën e dorëzimit, ne do t’ju informojmë për situatën dhe do t’ju japim mundësinë të vazhdoni blerjen, duke caktuar një datë të re për dorëzim ose anulluar porosinë me rimbursimin e plotë të shumës së paguar. Ju lutemi të keni parasysh se ne nuk kryejmë dorëzime në shtëpi të shtunave, të dielave ose në festa zyrtare. Për qëllimet e këtyre Kushteve, “dorëzimi” konsiderohet si realizimi i dorëzimit kur ju ose një palë e tretë që është e autorizuar nga ju merr fizikisht mallrat dhe e dëshmon këtë me nënshkrimin e dëftesës së porosisë në adresën e dorëzimit të caktuar nga ju.
KALIMI I RREZIKUT DHE PRONËSISË SË PRODUKTEVE
Pas dorëzimit të produkteve tek ju, siç është përshkruar në Nenin 10 më lart, ju mbani përgjegjësinë për to. Ju fitoni pronësinë e produkteve pasi të kemi marrë pagesën e plotë për të gjitha shumat e detyruara, duke përfshirë tarifat e dërgesës, ose në momentin e dorëzimit (siç është përcaktuar në Nenin 10 më lart), nëse kjo ndodh në një kohë të mëvonshme.
ÇMIMI DHE PAGESA
Çmimi i produkteve do të jetë siç përcaktohet në çdo kohë në faqen tonë të internetit, përveç në rastin e ndonjë gabimi të dukshëm. Ne bëjmë çdo përpjekje për të siguruar që çmimet e paraqitura në faqen e internetit të jenë të sakta, por mund të ndodhin gabime. Nëse zbulojmë ndonjë gabim në çmimin e një produkti që keni porositur, do t’ju njoftojmë sa më shpejt të jetë e mundur dhe do t’ju japim mundësinë të konfirmoni porosinë tuaj në çmimin e saktë ose ta anulloni atë. Nëse nuk jemi në gjendje të ju kontaktojmë, porosia do të konsiderohet e anulluar dhe të gjitha shumat e paguara do t’ju rimbushen plotësisht. Ne nuk jemi të detyruar të sigurojmë ndonjë produkt me çmim të ulur gabimisht (edhe kur kemi dërguar Konfirmimin e Transportit) nëse gabimi në çmim është i dukshëm dhe i padyshimtë, dhe mund të ishte pranuar në mënyrë të arsyeshme nga ana juaj si një çmim i pasaktë. Çmimet në faqen e internetit përfshijnë TVSH, por tarifat e dërgesës nuk përfshihen dhe shtohen në çmimin total, siç tregohet në Udhëzuesin tonë të Blerjes (shihni seksionin mbi Tarifat e Dorëzimit). Çmimet mund të ndryshojnë në çdo kohë. Megjithatë, përveç kur përcaktohet ndryshe më lart, ndryshimet nuk do të ndikojnë në porositë për të cilat kemi dërguar një Konfirmim Porosie. Pas zgjedhjes së të gjitha artikujve që dëshironi të blini, ata do të shtohen në shportën tuaj. Hapi tjetër do të jetë përpunimi i porosisë dhe pagesa. Për këtë qëllim, duhet të ndiqni hapat e përpunimit të blerjes, duke treguar ose verifikuar informacionin e kërkuar në çdo hap. Gjatë gjithë procesit të blerjes, para pagesës, keni mundësi të ndryshoni detajet e porosisë tuaj. Për më tepër, si përdorues i regjistruar, në zonën “Llogaria ime” mund të gjeni historikun e të gjitha porosive të bëra nga ju. Si metodë pagese, mund të përdorni kartat Visa dhe MasterCard. Mund të bëni pagesën për porosinë tuaj edhe tek kurieri në dorëzim me para ne dore, ose në mënyrë elektronike përmes sistemit të parave elektronike Paysera. Gjithashtu, mund të paguani të gjithë ose një pjesë të çmimit të blerjes suaj me kartë dhuratash ose kupon të Lush, të lëshuar nga “Handmade Cosmetics” shpk. Kartat e dhuratave nuk mund të paguhen me një kartë dhurate tjetër. Për të reduktuar rrezikun e aksesit të paautorizuar, detajet e kartës tuaj të kreditit do të kodohen. Pas marrjes së porosisë suaj, ne kërkojmë një autorizim paraprak në kartën tuaj për të siguruar se ka fonde të mjaftueshme për të përfunduar transaksionin. Pagesa në kartën tuaj do të realizohet në momentin kur porosia juaj të dalë nga magazina jonë. Duke klikuar në “Autorizo pagesën”, ju konfirmoni se karta e kreditit është e juaja ose ju jeni mbajtësi ligjor i kartës dhuratash ose kuponi. Kartat e kreditit nënshtrohen verifikimit dhe autorizimit nga subjekti lëshues i tyre. Nëse njësia ekonomike nuk autorizon pagesën, ne nuk do të jemi përgjegjës për vonesa ose mos-dorëzim dhe nuk do të jemi në gjendje të lidhim ndonjë kontratë me ju.
TATIMI MBI VLERËN E SHTUAR
Bazuar në rregulloret dhe ligjet aktuale për TVSH-në, të gjitha blerjet që kryhen përmes faqes sonë në internet janë subjekt i Tatimit mbi Vlerën e Shtuar (TVSH). Në përputhje me Ligjin për Tatimin mbi Vlerën e Shtuar dhe vendin e furnizimit, i cili është Shqipëria, ku artikujt do të dorëzohen, TVSH-ja e zbatueshme do të jetë shkalla prevaluese e Shqipërisë, ku artikujt do të furnizohen sipas porosive të bëra.
POLITIKA E KËMBIMIT/KTHIMIT
14.1 E drejta ligjore e tërheqjes Si konsumator, keni të drejtë të tërhiqeni nga Kontrata brenda 14 ditëve, pa dhënë ndonjë arsye. Periudha e tërheqjes skadohet pas 14 ditësh nga dita kur ju ose një person i autorizuar nga ju, ndryshe nga korrieri, merr fizikisht mallin, ose në rastin e shumë artikujve të porositur të ndarë, pas 14 ditësh nga dita kur ju ose një person i autorizuar nga ju merr fizikisht artikullin e fundit të porositur. Për të ushtruar të drejtën tuaj të tërheqjes, ju mund të njoftoni LUSH Albania në adresën Rr. Abdi Toptani, Nderstesa e Qendrës “Toptani Shopping Center”, Njesia Nr.D-5, Kati 0, Tiranë, Albania, duke dërguar një email në customer.service@lush.al ose duke plotësuar formularin tonë të kontaktit për të shprehur vendimin tuaj për tërheqjen nga kontrata me një deklaratë të qartë (p.sh. një letër dërguar me postë ose email). Mund të përdorni formularin model të tërheqjes siç është përcaktuar në Shtojcë, por nuk është i detyrueshëm. Për të respektuar afatin e tërheqjes, është mjaftueshme të bëni komunikimin tuaj në lidhje me tërheqjen tuaj para se të skadojë afati i tërheqjes. Efektet e tërheqjes Nëse vendosni të tërhiqeni nga Kontrata, ne do t’ju kthejmë të gjitha pagesat e marra nga ju brenda 30 ditëve nga data e ndërprerjes së kësaj Kontrate nese kerkesa per kthim permbush “kushtet e kthimit” te produktit te cilat I gjeni meposhte. Ne do të kryejmë rimbursimin duke përdorur të njëjtat metoda pagese që keni përdorur për transaksionin fillestar.
(i) Kthimi në cilindo dyqan të Lush: Ju mund të ktheni çdo produkt në cilindo dyqan të Lush në shtetin ku ju është dorëzuar produkti, i cili ka të njëjtën kategori me produktin që dëshironi të ktheni. Në këtë rast, duhet të shkoni në dyqan dhe t’i dorëzoni produktin së bashku me faturën që ju është dhënë pas dorëzimit të produktit
(ii) Kthimi me korrier: Kur ktheni produktin me ndihmën e një korrieri të caktuar nga ne, duhet të na kontaktoni përmes email-it customer.service@lush.al për të organizuar marrjen e produktit nga adresa juaj. Produkti duhet të dërgohet përsëri në paketimin e tij origjinal dhe duhet të ndiqni udhëzimet për kthimin që gjenden në seksionin “KTHIMET” në faqen tonë të internetit.
14.2. Ju lutemi të kini parasysh se në rast se vendosni të ushtroni të drejtën tuaj ligjore ose kontraktuale për tërheqje dhe organizoni transportin e pavarur të mallrave të kthyera, pa nevojën për shërbimin tonë, ne nuk marrim mbi vete rrezikun për paketën e kthyer për shkak të ngjarjeve që nuk lidhen me Lush. Po ashtu, ju përgjegjësinë për përmbajtjen e paketës së kthyer kur përdorni një nga opsionet e kthimit të ofruara nga Lush. Nëse ka ndonjë gabim në përmbajtjen e paketës së kthyer që nuk mund të atribuohet Lush, ne kemi të drejtë të ndërmarrim masat për të rimbursuar shpenzimet për t’i kthyer përsëri paketën në vëmendjen tuaj. Në çdo rast, asgjë në këtë paragraf nuk do të ndikojë në të drejtat tuaja ligjore.
14.3 Kthimi i produkteve me defekt Nëse mendoni se produkti është defekt ose nuk është në përputhje me kontratën në momentin e dorëzimit, ju duhet të na kontaktoni menjëherë në adresën customer.service@lush.al duke ofruar detajet e produktit dhe dëmtimit të tij. Produkti duhet të kthehet në adresën e përcaktuar në dëftesën që merrni gjatë dorëzimit të produktit, në çdo dyqan Lush në Shqipëri ose t’i jepet korrierit që dërgojmë tek ju në shtëpi. Ne do ta shqyrtojmë me kujdes produktin e kthyer dhe do t’ju njoftojmë në një periudhë të arsyeshme nëse produkti mund të zëvendësohet ose nëse keni të drejtë për rimbursim (sipas rastit). Rimbursimi ose zëvendësimi i produktit do të realizohet sa më shpejt të jetë e mundur dhe, në çdo rast, brenda 30 ditëve nga data e pranimit të email-it që konfirmon rimbursimin ose zëvendësimin e produktit. Nëse konfirmohet një defekt ose dëmtim në produktet e kthyera, ne do të kryejmë rimbursimin e plotë, duke përfshirë tarifat që keni paguar për dorëzimin dhe kthimin. Rimbursimi gjithmonë do të bëhet përmes të njëjtës mënyrë pagese që keni përdorur për të bërë blerjen tuaj.
Të gjitha të drejtat e njohura në ligjin aktual do të respektohen në çdo rast. Kushtet e kthimit janë si vijon:
- Produkti duhet të jetë i papërdorur.
- Produkti duhet të kthehet në paketimin e tij origjinal.
- Nëse produkti është në kuti, ajo duhet të mos jetë hapur.
- Ju duhet të keni faturën e blerjes.
- Produkti duhet të jetë ruajtur sipas kushteve të rekomanduara për ruajtjen e produktit specifik gjatë kohës që keni qenë në pronësi të tij deri në momentin e kthimit.
Komunikimi me shkrim:
Rregulloret aktuale kërkojnë që disa informacione ose njoftime t’ju dërgohen në mënyrë të shkruar. Duke përdorur faqen tonë të internetit, ju pranoni që shumica e komunikimeve tona të jenë elektronike. Ne do të kontaktojmë me ju përmes email-it ose do t’ju ofrojmë informacione duke postuar njoftime në faqen tonë të internetit. Ju pranoni që për qëllime kontraktuale, të drejtat dhe detyrimet tona të komunikohen elektronikisht dhe pranoni që të gjitha kontratat, njoftimet, informacionet dhe komunikimet e tjera që ju dërgojmë elektronikisht, të konsiderohen të ekvivalenta me shkrimin. Kjo gjendje nuk do të ndikojë në të drejtat tuaja ligjore.
Njoftimet:
Ju lutemi të na kontaktoni përmes formularit të kontaktit. Në mungesë të ndonjë udhëzimi të veçantë, ne mund t’ju dërgojmë njoftime me email ose në adresën postare që keni dhënë gjatë procesit të porosisë. Ju kuptoni se njoftimet do të merren parasysh dhe do të bëhen të vlefshme pasi ato të jenë postuar në faqen tonë të internetit (24 orë pas dërgimit të email-it ose tre ditë pas dërgimit të letërpostës). Njoftimi konsiderohet të jetë dërguar me sukses nëse dërguesi mund të dëshmojë se njoftimi është dërguar me saktësi (në rastin e letërpostës) ose në adresën e përcaktuar nga marresi (në rastin e email-it).
Transferimi i të drejtave dhe detyrimeve:
Kontrata është e detyrueshme për të dyja palët dhe për pasardhësit, marrësit dhe trashëgimtarët tanë. Ju nuk keni të drejtë të transferoni, hiqni dorë, vëni tarifa ose ndonjë lloj transferimi tjetër të Kontratës ose të drejtave dhe detyrimeve që rrjedhin nga ajo, pa marrë pëlqimin tonë me shkrim. Ne mund të transferojmë, hiqim dorë, bëjmë nënkontrata ose ndonjë transferim tjetër të Kontratës ose të drejtave dhe detyrimeve që rrjedhin nga ajo, në çdo kohë gjatë kohëzgjatjes së Kontratës. Këto transferime nuk do të ndikojnë në të drejtat që keni si konsumator nën ligjin për të anulluar, zvogëluar ose kufizuar garancitë e shprehura dhe të heshtura që mund t’ju kemi ofruar.
Ngjarjet përtej kontrollit tonë:
Ne nuk mbajmë përgjegjësi për mosrespektimin ose vonesën në përmbushjen e detyrimeve tona në rastet kur shkaktohen nga ngjarje përtej kontrollit tonë të arsyeshëm (“Forcë madhore”). Forca Madhore përfshin veprime, ngjarje, dështime për të ushtruar, mosveprim ose aksidente që janë jashtë kontrollit tonë të arsyeshëm, siç janë: grevat, bllokimet, trazirat civile, lufta, katastrofat natyrore, pamundësia për të përdorur transportin publik ose privat, aktet dhe kufizimet qeveritare, etj. Detyrimet tona që rrjedhin nga Kontratat do të pezullohen gjatë periudhës kur Forca Madhore është në fuqi dhe ne do të na jepet një zgjatje e periudhës për të përmbushur këto detyrime pasi situata e Forcës Madhore të mbarojë. Ne do të përdorim të gjitha burimet e arsyeshme për të përfunduar situatën e Forcës Madhore ose për të gjetur një zgjidhje që na mundëson të përmbushim detyrimet tona sipas Kontratës, pavarësisht situatës së Forcës Madhore.
Ju lutemi, kini parasysh se të gjitha të drejtat tuaja ligjore mbeten të vlefshme në këto raste.
Dorëheqja nga e drejta:
Moskërkesa jonë për respektimin e rreptë nga ana juaj të detyrimeve të marrë nga ju nëpërmjet Kontratës ose Kushteve, ose mosushtimi nga ana jonë i të drejtave ose veprimeve që na takojnë ne sipas kësaj Kontrate ose Kushteve, nuk do të konsiderohet si heqje dorë ose kufizim i të drejtave ose veprimeve të përmendura, dhe as nuk ju liron ju nga përmbushja e detyrimeve të përmendura. Heqja dorë nga ana jonë e një të drejte ose veprimi specifik nuk do të konsiderohet si heqje dorë nga të drejtat ose veprimet tjera që rrjedhin nga Kontrata ose Kushtet. Heqja dorë nga ana jonë e këtyre Kushteve ose e të drejtave ose veprimeve që rrjedhin nga Kontrata nuk do të hyjë në fuqi pa përcaktimin e qartë se është heqja dorë nga të drejtat dhe pa njoftimin ose zyrtarizimin përkatës ndaj jush në përputhje me dispozitat në seksionin për Njoftimet më sipër.
Anullimi i pjesshëm:
Nëse ndonjë nga këto Kushte ose ndonjë dispozitë e Kontratës shpallet e pavlefshme ose pa fuqi me vendim të autoritetit kompetent, kushtet dhe afatet e tjera të mbetura do të vazhdojnë të jenë në fuqi pa u ndikuar nga anullimi i pjesëshëm i deklaruar.
Kontrata e plotë:
Këto kushte dhe çdo dokument që i referohet atyre përbëjnë Kontratën e plotë midis palëve në lidhje me qëllimin e njëjtë, zëvendësuar çdo marrëveshje të mëparshme të bërë midis palëve me gojë ose me shkrim. Palët pranojnë se ne kemi rënë dakord për të hyrë në Kontratë pa u bazuar në ndonjë deklaratë ose premtim të bërë nga pala tjetër, ose që mund të rezultonte nga negociatat midis dy palëve përpara kësaj Kontrate, përveç dispozitave të veçanta të përmendura në këto Kushte. Asnjë palë nuk do të ndërmarrë veprime në lidhje me ndonjë deklaratë të pavërtetë të bërë nga pala tjetër, me gojë ose me shkrim, para datës së Kontratës (përveç në rastet kur deklarata e pavërtetë në fjalë është bërë me qëllim mashtrimi). Veprimi i vetëm që mund të ndërmerret nga pala tjetër do të jetë për shkak të shkeljes së kontratës në përputhje me dispozitat e këtyre Kushteve.
E drejta jonë për të ndryshuar kushtet:
Ne kemi të drejtë të rishikojmë dhe ndryshojmë këto Kushte në çdo kohë. Ju jeni i detyruar të përputheni me politikat dhe kushtet në fuqi në momentin kur përdorni faqen tonë në internet ose bëni një porosi, përveç nëse ne, bazuar në ligj ose vendim të autoriteteve kompetente, duhet të bëjmë ndryshime retroaktive në politikat e përmendura, Kushtet ose Politikën e Privatësisë. Në këtë rast, ndryshimet e mundshme do të ndikojnë gjithashtu në porositë e bëra më parë nga ju.
Legjislacioni i zbatueshëm dhe jurisdikcioni:
Përdorimi i faqes sonë në internet dhe kontratat e blerjes së produkteve përmes faqes në fjalë do të nënshtrohen ligjës së Shqipërisë. Çdo kontestim që lind ose ka të bëjë me përdorimin e faqes në internet ose kontratat e përmendura do të nënshtrohet juridiksionit të gjykatave shqiptare. Nëse ju lidhni një kontratë si konsumator, asgjë në këtë pikë nuk do të ndikojë në të drejtat tuaja ligjore, të njohura në çdo legjislacion të aplikueshëm në këtë fushë.
Komentet dhe sugjerimet: Komentet dhe sugjerimet tuaja janë gjithmonë të mirëpritura. Ju lutemi dërgoni komentet dhe sugjerimet tuaja përmes formularit të kontaktit. Në mënyrë të njëjtë, ka formularë zyrtarë për kërkesat e konsumatorëve dhe përdoruesve, që mund të kërkohen përmes formularit të kontaktit.
Top of Form